Høst 2011

Jeg kjører et >Maren< innlegg med min egen lille vri!

Hva kommer du til å bruke høsten 2011?
Det som jeg kort nevnte for dere i går! Slangeskinnsmønster, farger som sennepsgult, rødvin, sort og hvitt, fuskepelser i alle varianter, skinn, og metalliske farger vil prege mange av antrekkene! Strikk må jeg forresten også bli flinkere til å handle. Jeg tror faktisk ikke jeg har kjøpt mer enn en strikkegenser i høst! Hva det vil gå mest i på skofronten har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men jeg kan i hvert fall love dere at det blir en form for høye hæler.

Høstens favorittsko?

Jeg har nok lagt min elsk på disse med hvit snøring..


Fra Nelly

Jeg nekter å ta på meg..  
Slengbukser. Det er noe jeg aldri vil ta på meg.

Hvordan skal du ha håret høsten 2011?
Huff det er jammen ikke lett å si. Angatelig falmet og slitt! Haha, nei jeg må i hvert fall bli flinkere til å style det. Gjøre noe litt annerledes! Så må jeg kjøpe meg en ny krølltang..

Plagg du MÅ HA i høst?
En av KappAhl?s fuskepelser i brun og hvit, en sort fuskepels fra Bikbok og en hvit jakke fra b young. En blå skinnbukse fra Cubus og en sennepsgul strikkegenser også fra Cubus.


Sort fuskepels som går til alt.. Denne er fra Bikbok. 

Høstens MÅ HA sminke?
Neglelakker fra coverbrands hvis dette kan regnes som sminke?


Bilder tatt fra www.leneorvik.modette.no

Alle må i høst ha..
Noe metallisk.. Noe strikk, noe glittrende, eller et plagg i sennepsgul! Elsk, elsk, elsk <3

Hva er dine høst must?

– Marthe <3

23 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Liker tanken din om den kommende høstmoten! Og forresten, hvor lenge blir du i Stavanger? Liker du deg? 🙂

    2. Så sykt kul stil du har!
      Jeg bare lurer på en ting. Jeg og en annen jente har “bloggkrig” mot to andre gutter i klassen. Så den som ligger øverst av oss på kommune-lista om to uker vinner. De to guttene som vi “konkurrerer” mot tror de eier skolen og snakker ikke med folk som ikke er på dems nivå. De er sååå overlegne og sier at de uansett vinner, siden han snakker bare med 94, 93 og 92 om hjelp. (vi er 96) Så det hadde vært sykt kult hvis du kanskje kunne linke til oss (amaliemeh.blogg.no og jesld.blogg.no) i et innlegg eller noe. Du må selvfølgelig ikke, men jeg syntes bare det hadde vært utrolig kult å vise dem at de ikke alltid er best. Girlpower, right?

    3. Alt kler den smukke!! er det ikke det man sier!! du virker jo som den hyggeligste og søteste jenten 🙂 har fulgt bloggen din en stund nå!! super herlig jente 🙂 rart du ikke er lenger opp på listen!!

    4. åhhh, du har så utrolig mye fint!!!
      Btw: Har lagt ut en sangvideo der hvor jeg synger ”set fire to the rain” hadde vært utrolig om du kunne ta deg tid å høre på den!;)

    5. Hei Marthe! Jeg har lenge hatt lyst på en vri av de skoene med de hvite lissene fra Nelly. Det jeg lurer på er, jeg er midt i mellom størrelser, er de stor eller små? orker ikke bytte dem om det er feil:P Digger bloggen din:)

    6. Helene: Disse skoene er helt normale i størrelsen! verken store eller små 🙂
      :): Den er nok desverre fra Bershka. En spansk motebutikk. Kjøpte den i Praha :/
      Katarina: Å tusen takk! 😀
      Mylife: Det er klart du kan det! Null problem 🙂
      Krisitna: Jeg drar hjem igjen i morgen 🙂 Elsker byen!
      Linn: De kommer i morgen tidlig 😀 Har kjøpt meg masse fint!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg