Nye gelènegler!

Ja, da var det vel på tide å vise dere de nye neglene! For dere som ikke har fått det med dere, støper jeg gelèneglene mine hos >Iris< i byen. Dette er ei super dame! Kjempehyggelig og utrolig nøyaktig. Jeg blir alltid strålende fornøyd etter å ha vært hos henne. Forrige gang fikk jeg prøve ut noe man kaller Japanske 3D negler. Det er neglforlengelse, fransk manikyr og noe jeg så fint kaller “utstikkende pynt”. Hvilken type pynt som skal på neglene, kunne jeg velge selv. Til tross for at dette ble farlig fint, nøyde jeg meg denne gang med forlengelse og manikyr. Jeg ville også ha dem litt kortere denne gang, ettersom jeg har noen lange shoppingdager forann meg! Resultatet ble ikke veldig overraskende heltopp. Jeg merker ikke engang at jeg har falske negler så behagelig er det.


Hun holder til i Markensgate 20. Rett ved Narvesen.


Venterommet med den alt for gode sofaen.


Lokalet er så flott..


FØR


Flinka selv..  Tusen takk Iris!


ETTER



Og hey gutter! Det må da være noen av dere som sniker seg innom denne bloggen i all hemmelighet. Husk at neglstell ikke bare er for oss jenter! Kom dere til Iris en tur dere og. Vi jenter setter stor pris på rene og pene guttehender. 


Åh, var det ikke fint? Kortere og mer behagelig!

Ta gjerne en titt på nettsiden hennes >HER<.
Her kan dere lese om alt hun har å tilby, og selvsagt også prislister!

– Marthe <3

           Neglene er sponset

21 kommentarer

Siste innlegg