September planer!

September blir visst en hektisk måned for min del. Og jeg som hadde tenkt til å skaffe meg jobb denne måneden! Kanskje det må vente til oktober? Jaja, foreløpig har jeg ingen problemer med å finne ut hva jeg skal bruke tiden min på. Ta gjerne en titt på september-planene mine..

02.09 – Få nye negler hos >Iris<. Deretter: Jentekveld VS nelly vertinne? JENTEKVELD!
03.09 – PRAHA!
07.09 – Èn dag hjemme. Skal brukes godt! Antagelig med jentene. 
08.09 – Lanseringsfest for bloggmagasinet Streetstyle.
09.09 – Hyttetur til Liaset.
17.09 –“Kjendisfesten” i Kristiansand som jeg så fint har invitert meg selv til.
20.09 – Får jeg presset inn en Stavangertur her tro?
29.09 – Sydentur med jentene VS festhelg i Aalborg?


Men nå skal jeg straks av gårde til denne flotte dama!


Jeg skal nemlig få nye, nydelige negler til Prahaturen!


Neglene jeg fikk sist. Åh, fine ikke sant? 

Flere enn meg som har en hektisk måned forann seg?

– Marthe <3

8 kommentarer

Siste innlegg