Happy birthday to me!

Weey! I dag er det faktisk ikke bare min dag, men også tantes! Jeg ble nemlig født på bursdagen hennes for nøyaktig 19 år siden. SÅ.. GRATULERER TANTE! Det har vært heltopp å dele dagen min med deg alle disse årene. Tusen tusen takk for alle gratulasjoner. Jeg har allerede fått en hel hau på facebook. Dere er flotte. I tillegg til det, har jeg fått verdens beste bursdagsgaver! Jeg ha fått en SUPERfin sum på kontoen og TIDENES gave som skal avsløres for dere senere.. Åh, som jeg gleder meg!! 


Gårsdagens reiseantrekk..

Bursdagen min skal som sagt feires på hyttetur i år. Vi kom vel frem i går kveld, eller egentlig ikke. Huff jeg må vel fortelle dere det og.. Vi kjørte ikke av gårde før ni om kvelden, det var mørkt og sikten var ikke lengre enn billysene kunne lyse. Plutselig ser vi en hare løpende ut i veien. Jonas bråbremset men vi var enda i fart da vi trodde vi passerte det hoppende vesenet på den andre siden av veien. – Jeg gjentar, trodde vi passerte. Plutselig fant haren ut at den ville ut på den andre siden og på to byks sto den rett forann bilen vår. Jeg skrek så Jonas trodde bilruta skulle knuse og grein hele veien frem til hytta. Så så koselig var den roadtrippen. Jeg hadde en nydelig kanin i 9 år da jeg var liten, så det er vel derfor jeg ikke takler slikt. 


Fra starten av bilturen som vi trodde skulle bli så fin.


Det verste var at vi møtte dette rett før vi så haren. Tror det var maling, men det var døskummelt likevel.


Fremme på hytta. Her skal vi bo! Neida.   


Her står den herlige hytta <3

Nå skal vi ut på tur i fjellet her! Ha en flott dag!

– Marthe <3

132 kommentarer

Siste innlegg