Drar på hyttetur!

Vet dere hva? I kveld skal jeg faktisk av gårde på hyttetur sammen med Jonas! Vi skal besøke farmor og farfar på hytta deres som ligger på Borteli. For første gang i mitt liv skal jeg faktisk gå på fjelltur på bursdagen min! I morgen har jeg nemlig bursdag dere. Lille meg fyller 19 små år.. Tråløst internett blir med på hyttetur så ikke bekymre dere for dårlig bloggoppdatering! Faktisk så har jeg sittet og forhånsskrevet noen innlegg til dere. Vil helst ikke utsette bloggen for bare “fjelltur i skogen” innlegg. For øyeblikket holder jeg på med et innlegg med overskriften “hvordan få bedre selvtillit”. Ja så må vi få til noen frisyretips! 

I natt sov jeg forresten hos >Annika<. Vi koste oss med sjokolademousse av alle ting. Aner dere hvor enkelt det er å lage denne dessert retten fra pose? 2 dl melk og visp i 3 minutt så er den ferdig! Jojo, så må den stå i kjøleskapet i en time men det trenger du jo ikke å se på.


Men anbefaler dere å vispe på en annen måte enn dette da alle våre daimkuler knuste..


Men det var super godt for det!

Så det godt ut?

– Marthe <3

14 kommentarer
    1. æ stod akkurat å kikka på de derre posene på butikken,å tenkte hmm må tro om de er gode 😉 dæmmit åffer kjøpte æ de ikke,hehe.

    2. Digger bloggen din! Leser den hver dag 🙂 også er du utrolig pen! som du sikkert får høre hver dag 😉
      btw. Du er mye bedre enn Kristinabe.blogg.no hehe
      Emilie Sørensen fra Kr.sand

    3. Du er drit bra blogg jeg bare digger den<<<33 Jeg leser hvert innlegg kan ikke gå glipp av et <33 Du er bare så kjempe pen og jeg skulle ønske jeg var som deg du er så pen ,snill og har godt stil!!<33 Gratulerer med dagen som er i morgen håper du får en fin hyttetur<33 Blir sikkert koslig<33

    4. Det finnes alltid et selskap hvor noen ikke liker kaker, så da er den der en klassiker hver gang! Den er jo bare nydelig 🙂 Jeg bruker en annen mix master eller hva det heter, og da er de fortsatt like hel!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg