Kjærestekos!

Å i går hadde jeg det alt for fint. Jonas og jeg så kanskje verdens dårligste film “It’s alive”, men til tross for dette storkoste vi oss. Vi lagde pita til middag og spiste det vanlige til dessert. Jordbær dyppet i smeltet sjokolade. Jeg har visst fått helt dilla på dette. For å gjøre det litt godt igjen etter å ha sett den grusomme filmen, satte vi på Sex and the city 2 og lo oss skakk ihjel helt til halv to om natten. Jeg elsker den filmen!

Ikke se “It’s alive”. Den handler om en gal baby som kryper rundt ( helt nyfødt) og spiser både fugler og folk. Filmen var etter min mening underholdene i begynnelsen, men så fort babyen var født, var det nesten bare å skru av. Jeg som ikke var spesielt glad i unger fra før.. Jeg kommer ihvertfall ikke til å få barn etter denne filmen!   


Vet dere hva? Dette lille her + noen suppeposer kostet 400kr! Ica er dyrt. Dessuten var pitabrødene noe av det tørreste jeg noen gang har smakt.


Middag for hele neste uke. Haha!  


Prøvde meg til og med på advokado i går. Smakte helt greit!


Æsj. Brødet kollapset nærmest da jeg tok i maten.. Gold corn pitabrød anbefales med andre ord heller ikke!


Slappfisk på sofaen..


Enda en slappfisk på sofaen..


Rosa nattkjole fra Cubus.


Litt kliss.

Har dere sett filmen It’s alive?
Hvis ikke, ikke gjør det.

– Marthe <3

36 kommentarer

Siste innlegg