Marthes hjemmespa!

For litt over en time siden, kom jeg hjem fra søte >Annika<. Jeg sov nemlig hos henne i natt! Vi storkoste oss som alltid med filmen “Ps. I love  you”, kjekke Gerard Butler, chips, smågodt og selvfølgelig masse prat.. Da jeg kom hjem i dag tidlig fikk jeg et himla behov for å pleie meg selv! Derfor fant jeg frem alle favorittproduktene jeg eier, kastet meg i dusjen og sto der i en evighet. Jeg skrubbet meg med produktene, vasket håret med favoritt shampooen og kuret det intenst med resten av serien etterpå. Nå føler jeg meg renere enn noen gang! For å rense kroppen litt innvendig også har jeg laget meg en varm kopp te og skal til å lese litt i “carrie dagboken” min. Åh, jeg er så heldig som har fri!  


Shampoo og kur i serien absolutt repair. Beste som eksisterer. Kuren skal i etter shampoo, sitte i 3 minutt og deretter spyles ut.


Fra venstre, leave in balsam, i midten olje til slitte tupper, til høyre varmebeskyttende produkt som skal tas i før hårføning. Jeg kurer håret i nøyaktig denne rekkefølgen. Ingen av produktene skal spyles ut.


Til kroppen har jeg i dag brukt denne av biotherm. Jeg elsker alt i dette merket.


Etterfulgt av denne skrubben. Fy søren så god den er. Huden blir seriøst til spiselig godluktende silke.


Jeg trenger ikke engang å smøre meg med bodylotion etter denne da den inneholder olje som gir max med fuktighet.
Kjøpes >HER<


KOS!

Er du flink til å pleie deg selv?

– Marthe <3

31 kommentarer

Siste innlegg