Slapp og ekkel..

Æsj det regner! Jeg hater regn.. Hvorfor finnes det egentlig? Kunne det ikke vært en annen måte å fukte jorda på? Ekle, dumme regndråper. I dag har jeg vært helt slapp og tom for energi. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at dagens første måltid ble inntatt for 20 minutter siden. Jeg har rett og slett bare glemt å spise mellom bloggingen.

Jonas kom akkurat. Det var han som lagde mat til meg. Herlige kjæresten min. Nå er det film på gang. Det er det eneste hyggelige med regn. Man kan sitte inne og late seg hele dagen med en unskyldning. Åh forresten dere så er alle de tre kattungene reddet! Kjempefint at bloggen kan bidra til noe godt også i blant.


Huset ble forresten i dag solgt.. Nå har vi en måned på å finne oss et nytt sted å bo. Hjelp!


Det var noen som spurte om vi bare har sol på sørlandet.. Nei.


Dumme regn.


Ja sånn ser jeg forresten ut i dag.

Så må vi ikke glemme min kjære farmor som har bursdag i dag!
Gratulerer masse farmor!

– Marthe <3    

16 kommentarer

Siste innlegg