Design din egen Nike joggesko!

Er det flere enn meg som har fått med seg den nye bloggkampanjen? I samarbeid med Nike Norge har blogg.no nå arrangert en konkurranse for både bloggere og dere lesere. 5 par joggesko skal deles ut, og det er ikke hvilken som helst joggesko. Det er et par nike joggesko som du selv har designet til verdi 1730kr. Tenk så rått å få gå i et par joggesko du har designet selv? Jeg har selvsagt allerede laget et par til meg selv..


Herlig med friske farger. Jeg har allerede et par i grå og et i rosa så nå manglet jeg bare noen i blå. Ja så står det “MB” der det egentlig skal stå Nike. Haha! Toppers.

Les alt om hvordan du deltar som blogger og ikke blogger >HER< 
Hva synes dere om skoen?


– Marthe <3

 

Reklame

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg