Nytt i smykkeskrinet!

I går mottok jeg nok en pakke fra gullgruven www.dobb.no og jeg ble nok en gang STORfornøyd. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke hele verden kjøper dill-dallet sitt her. Billig og genialt! Jeg har selvsagt tatt bilder av smykkenyhetene mine. Kanskje det blir enda flere nyheter senere! Jeg tenkte nemlig å ta en tur til Stavanger sentrum nå. Kanskje vi ses?


Fine pakken.


Rått smykke til 79kr.  Gleder meg til å få brukt det i fremtidens outfits! Kan fås kjøpt >HER<


Hodeskallering! Koster kun 50 kr. Kjøp den >HER<


Dere aner ikke hvor mye jeg har lett etter en sånn ring. Endelig er du min! Koster 50kr og kan fås kjøpt >HER<


Feil sammensatt? Nei det er ingenting som heter det.


Og til slutt.. Et par øredobber. Koster 150kr og kjøpes >HER<

Hva synes dere?
Har du noe av dette?

– Marthe <3

            Varene er sponset

21 kommentarer

Siste innlegg