En dag i Stavanger!

Stavanger var riktig, for dere som gjettet på forrige innlegg! Jeg har storkost meg i hjembyen min en liten dag nå. Skal være her hele helgen og besøke familien som alle er rogalanske. Pappa er hjemme fra Thailand også så nå har jeg faktisk hilst på han igjen! 9 måneder siden sist. For dere som lurte på om jeg kunne legge ut bilde av pappa.. Jeg har faktisk tatt bilde av han til dere. Hoho!


Lesestoff på toget.. Jeg er blitt helt lesegal av den nye boken min. Får aldri lagt meg om kvelden da jeg ikke kan stoppe å bla i den!


Fikk tidenes skalldyrsmåltid da jeg ankom huset til farmor og farfar..


Åh naam!


Dette var også helt sykt godt. Scampi frityrtstekt med smak av kokos, green thai, chili og løk.


Også dyppet i søtsur saus. Det var helt nydelig!


Bløtkake til dessert.. Mat, mat mat! Haha


Jeg må bare slenge inn dette.. Litt skjønn var jeg jo.


En liten smakebit av hva jeg drev med i går.. Skal forklare det senere.


Her ser dere Pappa Fredrik. Kanskje ikke så veldig brun til å ha bodd i Thailand et år?


Med løshåret mitt på! Ligner vi?


Helt normal pappa…

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg