2 for 1!

Da har jeg fått besøk av godtemonsen igjen! Ja, jeg snakker om Kristine. Jeg lurer meg på om de ansatte på Bon appetit begynner å kunne bestillingene våre utenatt? Nei, denne gang spiste jeg faktisk ikke her selv. For første gang i mitt liv greide jeg å motstå fristelsen. Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg akkurat hadde spist middag. I stede leide jeg 2 filmer for 1 på xyen og nå er vi klare for nok en filmkveld!


Dette ble min middag. Tagliatelle, kylling, laks og rømme med pesto.


Det ble bare is på meg i dag!


Og ja.. Tortilla chips igjen!


Så har jeg kjøpt meg to nye blader. Det ene kun fordi det fulgte med en 50% rabatt kupong hos Bikbok. Gleder meg som en gal til bloggmagasinet streetstyle kommer i september!


Konseblikk?

Ha en alle tiders tirsdagskveld dere!

– Marthe <3

33 kommentarer
    1. Haha, jeg kjøpte også Mag her om dagen bare fordi det følgte med 50% på BikBok. Men det viste seg å være ganske bra likevel da, har forandret seg veldig siden jeg leste det sist og det kun handlet om sex og slikt.

    2. Du som ser endel film, jeg må annbefale filmen “Trust” som kom ut i 2010.. virkelig vært å se. handler om 14 år gamle Annie (?) som blir lurt av en hun møter på ett chatterom… Virkelig bra, men allikevel grusom film!

    3. Jeg stilte deg et spørsmål i spørsmålsrunden din som jeg ikke fikk svar på (svaret lå heller ikke under kategorien “spørsmål”.. haha, jo spørsmålet er uansett om hvorfor du kaller outfittne dine for moutfits?
      skjønner ikke det altså. er det kanskje bare jeg som er litt treg? haha (:

    4. du er så fin! tror du må være en av de fineste i Norge! du har så fin klestil som vertfall jeg blir veldig inspirert av! hadde ikke lest bloggen din før for 4-5 måneder siden, og fra første gang jeg var innom bloggen din, har jeg vært fast leser 🙂 er kun din blogg jeg leser fast, er noe som gjør at jeg på en måte blir hekta 🙂 det første jeg gjør når jeg er på internett er først å logge på facebook og så gå inn for å se om du har blogget! 🙂
      håper du har hatt en fin dag 🙂 og må bare si det: Jeg ELSKER bloggen din! 🙂

    5. 1000 fantastiske ting: Å! Da må jeg se den snarest 😀 Det skal nok ikke bli noe problem! 🙂

      Malin Roer: Da gleder jeg meg til å lese det! 😀 Hater å bli skuffet av moteblader!

    6. Hei Marthe:) leser du leneorvik sin blogg(leneorvik.modette.no tror jeg). du vett håret hennes, jeg tror du hadde passa en sånn sveis perfekt, ikke nødvendigvis fargen.. men klippen:) ikke at du ikke er fin nå altså, haha! for du er det<3

    7. Har brukt en stund nå på å lest innleggene dine nedover og må bare få si en ting. Synes Jonas er kjempe heldig som har deg, du ser du trivelig, blid og utadvendt ut på både måten du skriver og på bildene dine! Skulle virkelig ønske jeg strålte like mye som du gjør 🙂 Digger foresten bloggen din og koser meg ordentlig når jeg leser innleggene dine 🙂 Skjønner fremdeles ikke hvorfor du ikke ligger på første plass, du fortjener den mest. Du blogger fast hele tiden og har minst 2 innlegg om dagen, mens feks Therese har ett innlegg på 3 dager liksom. Stå på Marthe 😉

    8. Hei Marthe:)
      håper du hadde en koslig kosekveld igår 🙂
      Takk for at du la til min skumle gris av en kjæreste, han holdt på å le seg i hjel 😉

    9. al0e: Åå <3 Tusen takk for det. Jeg blir så glad for slike kommentarer. Hvem vet, kanskje jeg klatrer meg opp dit med tiden? Hehe, neida jeg er veldig fornøyd med plassen jeg ligger på nå. Så lenge leserne er flinke til å gi tilbakemeldinger så er jeg superfornøyd 😀

      Takk igjen <3

    10. Dersom du har iphone, vil jeg anbefale deg å laste ned Bikbok app’n, der får du et nytt tilbud hver uke, som du kan benytte deg av 1 gang samme uken som tilbudet gjelder. Denne uken er det 50 % på valgfri vare (ordinær vare selvfølgelig).
      Jeg var selv å kjøpte både den nye “kick” buksen fra bikbok og poncho’n til 500 kr. i stedet for 1000! ettersom jeg både har mag bladet og bikbokapp’n.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg