Ukens tips – Duftlampe!

Vet dere hva jeg har skaffet meg? En vidunerlig duftlampe! Den er fra en av mine favoritt nettbutikker www.hexashop.no og koster 298kr. Ja, også er den jo så nydelig. Kunne til og med hatt den bare for pyntens skyld jeg. Nå lurer sikkert mange på hva en duftlampe skal være godt for? Disse duftlampene fjerner virus og bakterier fra luften i huset. De fjerner også ekle lukter fra både mat, tobakk og husdyr og de ser veldig delikate ut! Hvem vil ikke ha litt godlukt i huset? Hvilken type lukt du vil ha, velger du helt selv. Hexashop har massevis å velge mellom. Selv valgte jeg en lukt av “grønne epler”. En forfriskende lukt som jeg alltid har vært glad i.

Slik gjør du.. 

Slik ser duftoljen ut. Hell dette i duftlampen slik at lampen blir 2/3 full.   


I midten her ser dere duftlampen min, som nå er fylt. Når dette er gjort skal den stå og trekke i ca 20 minutt. Bare la den stå i 20 minutt.


Deretter tar du av den pene krona og tenner på.


La den brenne akkurat slik i 2 minutt. Slukk så, og lampen gir godlukten fra seg.


Etter en time kan jeg garantere et godluktende og friskt hus! Sett da på lokket igjen og lampen er klar til neste bruk. Ikke sett på lokket før da duftlampen enda kan være varm.


Nå har den stått på rommet mitt i ca 10 minutt og det lukter himmelsk her!


Det følger med en bruksanvisning som forklarer alt veldig veldig forståelig.

Kjøp duftlampen min, eller en annen variant >HER<
Sjekk ut de ulike luktene >HER<

– Marthe <3 

                Duftlampen min er sponset.

33 kommentarer

Siste innlegg