Ukens tips – Body lotion

I det siste har det blitt forferdelig mye av Marthes liv, Marthe på fest. Marthe på jentekveld og Marthe med Jonas. Jeg kan nesten ikke huske sist jeg skrev et innlegg under kategorien “Marthe tipser”. Jeg aner ikke hvorfor ikke jeg har hatt faste “ukens tips” innslag tidligere, men fremover skal jeg bli mye flinkere på det. Jeg har faktisk flere gode, og nye produkter som jeg gjerne skulle tipset dere om nå!

Her kommer noen tips til gode body lotion! Nå som det går mot høsten og noen (forhåpentligvis) har nytt sola i sommer, er det fort gjort at huden tørker ut. Smører man seg ikke med body lotion både i og etter en sydentur, går det ikke mer enn 3 dager før huden er knusk tørr. Dette fører selvsagt til det dumme fenomenet FLASS.

For å unngå dette har jeg i sommer vært superflink med innsmuring av body lotion. Jeg har 3 favoritter og disse tre vil jeg gjerne tipse dere om nå..


Første body lotion jeg vil tipse om er av merket Kneipp.


Dette er en superherlig tykk krem som bare består av naturlige stoffer. Til tross for dette så lukter den himmelsk! Finnes i ulike varianter. Selv har jeg denne lilla i lavendel.


Jeg bruker både body lotion og dusjsåpe i dette herlige merket.


Den andre kremen jeg vil tipse dere om er denne i merket EOS. En herlig, godluktende bodylotion som gir huden masse fuktighet.


Jeg har tidligere tipset om eos shaving! Jeg bruker gjerne Eos body lotion etter å ha barbert meg, for å unngå tørre legger. Begge produktene fås kjøpt >HER<


Den siste body lotion kjøpte jeg på taxfreen på vei til Tyrkia og gud jeg er glad for det. Den lukter helt nydelig og hjalp også masse med å holde på fuktigheten mens jeg var der nede. Den var på salg akkurat da og kostet meg rundt 150kr. Kommer til å gråte når den en dag blir tom.



Har dere prøvd noen av disse produktene?

– Marthe <3

       Noen av produktene er sponset.

18 kommentarer

Siste innlegg