En liten sentertur!

Det ble ingen strand på oss likevel da det plutselig var halvt overskyet og storm. I stede ble det en liten sentertur for å kjøpe gave til Selini. Vi må jo nesten ha med en liten gave når vi er invitert på innflyttningsfest! Det ble ingen innkjøp til meg selv da jeg sparer til denne Prahaturen i fremtiden.

I dag har jeg forresten spist på bon appetit to ganger. Herregud.. Baguett til frokost og wraps til lunsj/middag. Det hjelper lite å spare meg for shopping hvis dette skal fortsette! Det er bare så vanvittig godt med mat ute..


Ja.. Sånn gikk jeg på bon appetit med Jonas for å spise frokost. Med morgenkåpe, høye hæler og gårsdagens sminke. HOHO.


Måltid 1


Måltid 2


Kyllingwraps.. Nydelig!


Andrea hadde seg en milkshake.


Så fikk vi hestebesøk under lunsjen. Aww.

Flere som er litt for glad i mat?


– Marthe <3

23 kommentarer

Siste innlegg