Sleepover med jentene!

I går hadde jeg det superfint med jentene mine. Andrea har kommet hjem igjen fra Tromsø så hun fikk også delta på overnattingen! Vet dere hva? Vi fire som klaffer så alt for godt sammen, skal snart bli til tre. Ja.. Det er forferdelig. Andrea skal nemlig flytte til Danmark for et helt år. Det kunne faktisk ikke passet meg dårligere. Men jeg krysser fingrene for at jenta ikke holder ut mer enn to uker uten oss og kommer hjem igjen innen en måned. Hoho. 

Jeg storkoste meg som alltid i går, med film, fine jenter og god mat. Annika og jeg spiste reker og de to andre delte en grandiosa. Victoria brekker seg nemlig av rekelukt og Andrea tror hun spiser larver, så det ble mer enn nok på meg! I kveld er det jenteforsamling igjen.. “Sommer på torvet står for tur”!


Det er ikke lett å kle seg pent når det er kaldt..


Andrea.. Don’t leave me!


Gulljenta var også med oss!


Et vanlig besøk av eddermann..

Hadde alle en like fin kveld som meg i går?

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg