Ny bok – Sommer i storbyen

I dag har jeg jammen meg kjøpt meg en ny bok! Det var frisøren som anbefalte den og etter å ha lest omtalen i et blad var det bare å løpe til første bokhandel! Mitt nye lesestoff heter “Sommer i storbyen” og kostet meg 299kr. Den handler om jentene fra “sex and the city”, men nå er vi i 1980 og jentene er ikke mer enn 17år gamle. Gleder meg masse til å lese om deres første møte og livet som 17åring i New York. Dette blir noe annet enn “bokhandleren i Kabul” som jeg akkurat har lest. Det var for all del en god bok dette også og jeg er glad jeg leste den! Føler jeg har lært masse om Afghanistans både eldre og nyere samfunn. Anbefales for dere som er glad i historie.


Kjøpt på Libris!


Skrevet av Candace Bushnell

Noen som har lest den?

– Marthe <3

25 kommentarer
    1. jeg lese den faktisk ut i går! den var ganske bra, men jeg ble litt skuffet, for jeg syntes personlig ikke den var SÅ bra, men det må du dømme helt selv da! men den er absolutt verdt og lese!

    2. Jeg tror jeg har lest den på engelsk, men den heter Carrie diaries. Hvis det er den samme boken er den DØDSBRA! du kommer til å elske den, hvis du liker sex and the city 🙂

    3. Har ikke lest den, men har veldig lyst. Men har lest en annen bok skrevet av samme forfatter, som handler om Carrie i Sex and the city, livet før hun havner i den store byen og hvordan hun havner der, Ei god bok jeg virkelig anbefaler, spesielt for de som liker Sex and the city. Den heter Carries Dagbok 🙂

    4. jeg har lest den og synes den er bra! : ) elsker den serien! 🙂
      men det finnes en første bok å, som heter carries dagbok. det er litt fortsettelse av den ^^
      gled deg : ) og du burde lese den første boka også 😉

    5. Ååh fikk lyst å lese den 🙂 Leste Carries Dagbok forrige sommer 🙂 Er dette fortsettelse fra den boken kanskje?

    6. Leste den mens jeg var i Bulgaria i sommer. Jeg som elsker SATC elsker selvfølgelig også denne boken 🙂

    7. det er ei bok som er skrevet når hun går på high school og bor hjemme ; ) så flytter hun til new york ; D anbefales den å! : D

    8. Den er så bra! har lest den selv 🙂 men er det ikke best å lese den første boken først? Uansett så burde du lese den første boken “Carries Dagbok”!
      elsker bloggen din! 🙂

    9. Jeg har akkurat lest den ut og den var helt fantastisk!
      Men jeg anbefaler deg på det sterkeste og leste bok nr 1 først.. Siden dette er bok nr 2 og siden det er fortsettelsen!

    10. Den er super! 🙂 du burde lese 1ern først ja, Som handler om Carrie når hun går på videregående hjemme og oppelver nok av jentedrama. I “Sommer i byen” så leser du nemlig om mange av de navnene som ble nevnt i den første boken “Carries dagbok”

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg