Kamera FIXED!

Herregud! Det går jo ikke ann.. Jonas og jeg dro til byen i dag tidlig for å sende kamera av gårde på verksted. Da jeg kom inn i fotobutikken og viste kamerafeilen til mannen bak disken, smisket jeg pent og spurte om ikke han bare kunne fikse det med en gang. Det kunne han ihvertfall ikke. Han tok kamera i hånda, studerte det og ristet litt i det. Så dunket han hardt i objektet, dro det sånn ca alle veier og vips så var det i orden. Fokuseringsystemet er i orden igjen og bildene blir like perfekte som før! Jippi! Okei, det er mye tregere enn det en gang var og man kan ikke helt se hva man egentlig tar bilde av, men det viktigste er jo at bildene blir som før! Fantastisk.


Så der sto jeg da.. Inni fotobutikken og var helt hysterisk glad for å ha kamera igjen. Knipset alt som var der inne som om jeg for første gang hadde fått et speilrefleks i hendene. Jeg har ikke vært så glad på uker.


Så dro vi på herligland og feiret situasjonen med en sandwich!

Så har jeg endelig fått rumpa mi til Adam og Eva! Frisørtime er bestilt!

– Marthe <3 

10 kommentarer

Siste innlegg