Filmkveld med jentene

Nå skal jeg straks av gårde til byen så jeg kan få levert det dumme kamera på reperasjon. Jeg håper egentlig det kan fikses på selve fotobutikken, men kan det ikke det så kunne jeg heldigvis få låne kamera av en bekjent fotograf i byen. Så det ordner seg nok skal dere se. Jeg blir helt gal av å ikke kunne ta bilder.

Kvelden i går var super hyggelig som alltid. Vi var 6 jenter hos >Annika< som pratet, lo, spiste kjempesunn grandiosa og selvsagt litt godteri. Vi så to typisk jentefilmer, “A cinderella story” og “Han er faktisk ikke interessert”. Noen som har sett dem?

Litt bilder tatt med Annikas kamera.  

Line som en slakt på sofaen!


Victoria var faktisk litt kameraglad i går! Ihvertfall for èt bilde.


Sunt og godt?


Disse menneskene er ikke så veldig glade i kamera og bilder på bloggen, men noe må de tåle! Hehe 


Disse jentene ville helst bare ha etterveksten med på bildene.


Eddermann var ihvertfall svært villig som bloggmodell. Tror dette må være den største jeg har sett. 

Hva gjorde dere i går kveld?

– Marthe <3 

13 kommentarer
    1. Marthe jeg tror du må være norges mest likte blogger! Jeg har allllldriii sett en stygg kommentar på bloggen din og du for Jo brev hele tiden.selv voe fikk ikke så mange brev! Men det er Jo en go grunn til at du ikke har stygge kommentarer. Det er Jo ingen ting og hakke på,på deg. Du er så perfekt!

    2. Haha, vi så faktisk “Han er faktisk ikke interessert” på forrige jentekveld! Elsker den filmen, man sitter liksom å diskuterer hva man tror skjer 😀

    3. så koselig ut 🙂
      du er forresten ekstremt flink til og gi med gåsehud! nå har du tatt bilde av flaggermus, gresshoppe og edderkopp. De tre dyrene/insektene jeg frykter mest!!!

    4. Tonje: Haha! Da er vi to. Det ble noen skrik i går da vi oppdaget den gigantiske edderkoppen krypende på gulvet 😀
      Emilie: Aww. Tusen takk for det! Det kommer nok noen negative kommentarer også i blant, men så lenge de positive overgår de få negative, er det helt i orden! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg