Byen med jentene..

Kvelden i går var utrolig koselig. Den startet på vors hos Annette som faktisk holdt vors uten å bli med på byen selv! For oss som drakk var det supergøy, men jeg er ikke like sikker på at Annette storkoste seg med alt fulleskravlet vårt. Hehe. Etter noen timers drikking der tok vi turen videre til “sommer på torvet”. Vi pratet, lo og sang i en times tid før turen gikk videre enda en gang.. Denne gang til gliss hvor det ble rene kjendisnachet. Jeg tror faktisk jeg greide å invitere meg selv på kjendisfest i Kristiansand 2 september. Haha, herlig!


Annika var klar for all slags vær!


Ja så skulle de ta bilde av Victoria og meg da.

Alt i alt en fin kveld..

– Marthe <3

15 kommentarer
    1. heihei 🙂 jeg er ei jente på 17år, med en unge på 2mnd. vi ( jeg kjæresten og baby) skal til kristiansand i slutten av mnd, og lurte på om du veit om noen fine butikker eller evnt senter i kristiansand. 🙂 jeg er som deg og elsker og shoppe, så lurte bare på tips. skal selvfølgelig til dyreparken også! og forresten, jeg ELSKER bloggen din. Du blogger om ALT som interiserer meg. Leser blogen flere ganger om dagen i håp om at du har lagt ut nye innleg!

    2. Jeg lurte egentlig bare på om du har lyst til å legge ut noen bilder av tatoveringen din, og skrive litt om den, altså hvorfor du tok akkurat en sommerfugl og hva den betyr for deg? Når tok du den, og tror du at du noen gang kommer til å angre?

    3. andrea: Hei hei 🙂 Jeg kan selvfølgelig hjelpe dere. 🙂 I Kristiansand sentrum har vi jo markens gate som har alt av vanlige butikker. Både klesbutikker, skobutikker, parmymerier og den slags. Ellers har vi to sentre på hver side av markens gate. “Sandens” som har gina tricot, h&m, volt, image, kappahl og litt sånn. Så har vi “slottet” på den andre siden som også har h&m, glitter og litt småbutikker. Når du har vært her så har vi jo også sørlandssenteret som er min storfavoritt. Hehe. Her har dem også h&m, bikbok, cubus, vila, vero moda, only, pieces, gina tricot, bianco, dna, og alle disse her. Eneste jeg savner her er egentlig monki 🙂

    4. Randi: Jeg tok den da jeg var 15 tror jeg. Jeg hadde ingen anelse om hva den sto for eller hvorfor jeg valgte det jeg valgte. Eneste som var planlagt fra min side var at jeg skulle ha en liten, søt tatovering bak øret eller et sted jeg ikke så den hele tiden slik at jeg ikke ville gå lei. Jeg angrer ihvertfall ikke i dag, men hvem vet. Det er sikkert ikke kjempe stas å være 80 år og ha en sommerfugl bak øret 🙂 En sommerfugl fant jeg senere ut at sto for frihet, men det er ikke noe jeg bryr meg om egentlig.

    5. Lyst å skrive litt om utelivet i Kristiansand og hvor du anbefaler å gå ut?:D Flytter dit nå til høsten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg