Pakking av antrekk..

Nå er kofferten nesten helt ferdigpakket og klar for avreise! Jeg mangler bare noen høytalere og muligens 4-5 pakker nudler. Det ble 3 veldig enkle outfit som følger med meg til Oslo, men de var likevel pene. Ihvertfall etter min mening! Alt satt ihvertfall som et skudd da jeg prøvde det på. Nå gleder jeg meg til å se bursdagsbarnet og til å ha en flott helgetur sammen med henne. For det er vi nødt til å greie å ha, selv om det har foregått forferdelige ting i Oslo. Vi kommer selvsagt til å kjøpe blomster mens vi er der så vi kan bidra litt i det nydelige blomsterhavet vi har sett så mange ganger på tv.


Skogala!

Dette er klærene som får være med til Oslo..


Dette var rimelig rått på! Aner ikke hvorfor jeg aldri har brukt denne røde toppen..


Dette og en bukse hvis det skulle vise seg å bli kaldt!


Nesten ferdigpakket!

Hva er dine must i kofferten?

– Marthe <3

24 kommentarer

Siste innlegg