Harry Potter – FOR en avsluttning

For et par dager siden så jeg siste del av Harry Potter på kino. Jeg vet ikke hva jeg skal si engang jeg. Aldri noen sinne har jeg vært mer begeistret over et eventyr. Er det ikke denne sjangeren disse filmene går under? FY søren for en film. Det var spenning fra det første sekundet til det aller aller siste. Mot slutten av filmen satt jeg og skalv i hele kroppen. Det begynte i bena som lå over Jonas sine og han trodde seriøst jeg skamfrøs så mye som jeg ristet. Ikke nok med det så grein jeg 3 ganger i den også..

For tåpelige ting som ikke var noe å grine over.. Jeg satt og håpte på at historien skulle få en god avsluttning, samtidig som jeg aldri ville den skulle slutte. De fleste av dere har helt sikkert sett den allerede og er sikkert helt over denne ekstasen, men jeg er enda helt i hundre og jeg vil helst se den igjen nå med en eneste gang.. En PERFEKT avslutning på en fabelaktig historie.

Nå skal jeg kjøpe alle filmene jeg ikke har og ha marathon om en stund..
Hva syntes dere om filmen?

– Marthe <3

15 kommentarer

Siste innlegg