Oppsøkt av flaggermus

I går kveld skjedde det alt for mye. Jeg var som sagt hos Kristinemor og så film. (Jeg sovnet). Men det var fryktelig koselig for det! Så veldig mye sunnere enn palmesus tror jeg nok ikke det var, men absolutt hyggelig! Jenta stappet nemlig i meg godteri fra jeg kom til jeg gikk. Haha.. Jeg var hjemme igjen rundt halv to og da jeg la meg rundt 2 hørte jeg et voldsomt støy på taket. Det hørtes veldig ut som en kattejakt og tror dere ikke Pernille to minutter senere kom inn gjennom vinduet. Jeg fikk med en gang en skikkelig vond følelse i magen og ante meg at hun hadde tatt med noe inn.. Det hadde hun, og tror dere ikke det var en FLAGGERMUS. Igjen!

Jeg kastet meg over mobilen, ringte mamma som lå og sov, og fikk henne til å komme og kaste den ut vinduet igjen. Deretter fikk jeg ikke sove før Jonas kom traskende inn på natten halv fire.


Skjønna mi <3


Veldig fornøyd!


Aww!


Ja så var det dette flaggermus styret igjen! Jeg skal ALDRI sove med vinduet oppe igjen.


FYSJ.


Jonas hadde kjøpt både smykke, ring og øredobber i et sett til meg. Aww!


Gull og hvitt gull!


Nydelig! Tusen tusen takk vennen.

Mamma: Du må skryte av henne!
Marthe: HÆ?! Hvorfor? For det første har hun drept et uskyldig dyr, og for det andre har hun tatt det med på rommet mitt!!

– Marthe <3

17 kommentarer

Siste innlegg