Favoritter i skapet

Mine favorittplagg er plagg som kan brukes på mange måter og som jeg kan få inspirasjon fra bare av å se på.. Jeg har en god del av disse type plaggene i klesskapet da jeg sjeldent handler noe jeg ikke kan bruke mer enn en gang, eller noe jeg kun kan bruke på èn måte. Her er noen av de plaggene jeg synes det er aller enklest å lage et fint antrekk av. Har jeg en dag hvor jeg sliter på kreativitetsfronten, kan jeg gjerne ta i bruk en av disse.


Denne tror jeg må være min aller største favoritt for tiden. Kjøpt på h&m.  


Gleder meg til å få brukt den mer i fremtiden..


Jeg elsker at jeg har en fuskepels-vest i klesskapet. Det er etter min mening et must.


Også kjøpt på h&m for over et år siden. Still love it!


Blondetopp med frynser fra bikbok.


Den går seriøst til alt og kan gjøre et kjipt antrekk fancy på null komma niks.


Jeg griner nesten av tanken på at jeg ikke kjøpte det i flere farger. Kjøpt på Topshop..

Har du noen av disse plaggene?

– Marthe <3

16 kommentarer

Siste innlegg