Sprek morgen!

I går hadde jeg egentlig tenkt meg ut, men ettersom det regnet ombestemte jeg meg og det ser jammen meg ut som jeg gjør det samme i dag. Som de fleste bør ha fått med seg, er det palmefest i Kristiansand i helgen. Det kommer mange kjente artister og folk fra hele landet, men 600kr for palmefest i regn tror jeg likevel jeg skal greie å stå over.

Til morgenen i dag følte jeg meg fryktelig sprek, så jeg hev på joggedressen og løp i en time! Det er faktisk helt vilt til å være meg. Etter 1 times løping rundt hamresanden tok jeg 180 situps, 20 armhevninger og planken i 3 minutter. Nå føler jeg meg lett som en fjær og er klar for en deilig frokost før jeg skal hive meg i solarium 30 minutt. Må jo se litt bra ut til min kjære kommer hjem! 

Det er altså ikke slutt til dere 1000 som har spurt om det. Han har vært i Kosovo i nesten 2 uker og kommer hjem i morgen når jeg drar til Tyrkia. Haha, flotte greier.. Jaja, vi får ihvertfall noen timer sammen!


Så sprek var jeg til morgenen i dag!


Til frokost: Mellomkokt egg, spiralloff og majones!


Nypresset appelsinjuice.


Ikke det sunneste alternativ, men jeg elsker det!


Perfekt egg! Litt bløtt, litt hardt..


Ja det ser ut som noe gris, men det er drit godt.


Så har jeg jammen meg pakket.. Så jeg skal slippe å gjøre det med Jonas på besøk.


Og ja.. Værmeldingen for Alanya i Tyrkia dere!


Og selvfølgelig værmeldingen for Kristiansand. Hehe, nå koser jeg meg!

– Marthe <3

48 kommentarer

Siste innlegg