Gårsdagen!

God morgen! I går var jeg som sagt hos >Annika< og redigerte denne må gjøre videoen. Vi ble ferdige med redigeringen, men det tok så lang tid med opplastning på youtube at vi ikke orket å vente lengre. Men den kommer, den kommer! Selv om jeg ikke ler en eneste gang i hele videoen. Den ble ikke morsom i det hele tatt, men nå har jeg lovet dere en video og da får jeg vel søren meg vise dere en også.

Jeg fikk forresten akkurat greie på at jeg ikke bare må skatte for sponsorgaver jeg får selv, men også alt jeg gir til dere i konkurranser. IDIOTI, spør du meg. Når begynte det å koste penger å gi bort ting da? Jaja, Nå gleder jeg meg max til min aller første skattesmell! Fy søren.. Det er bare å begynne å spare.


Fikk jordbær med is hos Annika. Mmm!


Og så kom Line som hadde spist druesukker. Dere kan tro hun var gal!


Dette trøttrynet spiste opp all taxfree godteriet til Annika, så nå må jeg kjøpe nytt til henne i Tyrkia.


Mnm’s har aldri smakt bedre!


Etter all godterispisingen bestemte vi oss for å dra til mc donnalds. Heldigvis var det stengt.


Så vi fulgte etter en “L” bil i stede..


…Og kjøpte salat.

Noen som vil betale mitt kommende beløp av skattesmell kanskje?

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg