Martheborge på facebook!

Ikke bare har jeg vært på tidenes vors, og drukket tidenes smoothie. Annika og jeg var på Hånesgrillen i dag tidlig og spiste tidenes hamburgermeny også.. Og til denne hamburgeren så vi Ylvis 3. Noen som har sett showet live eller på film? Hysterisk morsomt! Jeg har hatt en alle tiders dagen derpå med andre ord.

Da jeg kom hjem så jeg at ei av leserne mine hadde laget en facebookgruppe for bloggen! Kos! Har tenkt på å lage en slik gruppe lenge, men har aldri fått fingeren ut. Ble derfor veldig glad for å se dette. Det ville vært veldig veldig hyggelig om dere som er faste lesere har lyst til å like denne facebookgruppen >HER<. 

Må forresten fortelle at det finnes 2 Marthe Borger i denne verden, så hvis dere har planer om å sende fanmail eller andre mail på facebook så sjekk at dere sender til riktig Marthe. Jeg har nemlig fått melding av denne stakkars jenta som har fått en masser av meldinger som egentlig skulle vært til meg.

 
>Annika<
sliten etter å ha syklet med meg bakpå.


Dagens sunne frokost. Herregud det var salat på hamburgeren!


Fin med gårsdagens sminke og Annikas rot i bakgrunnen!

Har du likt facebook gruppen?

– Marthe <3 

30 kommentarer

Siste innlegg