Planking i markens!

Nå sitter jeg og blogger hos min kjære >Annikamor<. Jeg har nemlig overnattet i dette huset! Jeg skal straks av gårde til Lillesand for å få halvannen time massasje! Hvorfor og av hvem får dere vite senere.. I mellomtiden tar jeg en Annette Haga og lager et lite plankeinnlegg.. Vet vi henger litt etter med planketrenden, men håper likevel det er noen der ute som enda ler av denne vilt tørre humoren. Jeg ler meg ihvertfall skakk.

I starten gikk det ikke fullt så bra..


Trynte litt og sånn.


Men her syntes jeg det gikk fryktelig bra…


Til >Annika< trynte og Rio pizza mannen ville hjelpe henne ned. Sta som hun er kom det selvsagt ikke på tale.


PROFF!


Nina prøver seg.. Ganske flink hun også!


Annika på hesten Per! Denne var litt småvrien..


Gutter: Planker du?
Marthe: Ee.. Nei jeg likte skjortene i vinduet. 3 for 2 gutter!


Se på meg! Jeg gjør bygg fine.


Midt på gata.


Helt normalt.


Dette var tidenes. Andrea altså..


Annika planker på bilen med krampe i leggen.


Gress <3

Har du planket før?

– Marthe <3

37 kommentarer

Siste innlegg