Overnattingsbesøk!

I dag har jeg fått besøk av Kristinemor som skal overnatte her. Vi skal ha film marathon. Eller, vi skal se to filmer etter hverandre, men tro meg.. Det er mer enn nok utfordrende for min del. Vi har sett en film til nå og jeg sovnet selvfølgelig. Enda en film kommer til å drepe øynene mine. Det går virkelig ikke ann å være våken når man sitter i en alt for god seng, er varm OG mett. 


Jeg og tante var og handlet litt kos til kvelden. Kjøpte tilogmed hvitløksbrød som Kristine og jeg kan ha til frokost i morgen. Vi elsker hvitløksbrød!


Nå har vi sett Georgia rule og skal snart sette på Honey! Har dere sett disse filmene? 


Jeg tror Kristine har vært en måned i Egypt?


Tante kom forresten med hele 8 filmer som vi skal se sammen mens hun er her. Gleder meg!

Hva gjør du i kveld?

– Marthe <3  

62 kommentarer

Siste innlegg