Nach i en seilbåt

Herreguud for en kveld. Vi vorset først 8 jenter hos Andrea før turen gikk videre til byen. Det eneste som var åpent (for oss små 19åringer) var leopold, men null stress det var jo karaoke kveld! Hvem vil ikke på karaokekveld på en mandag? Det var helt usannsynlig mange folk der også og heldigvis flest turister. Jeg synes ihvertfall det er gøyest å se litt nye fjes på byen.. Etter to timer med synging og vill dansing for noens del dro vi videre på nach i en seilbåt. Åjada! Nå har jeg gjort det også. Vi traff nemlig noen veldig hyggelige oslofolk som ville ha oss med i seilbåten sin for å spille kort. Så det gjorde vi. Til jeg ble kvalm av vuggingen og lurte jentene med meg ut ved å si jeg hadde bestilt taxi. Haha. Jeg filmet forresten kjempemasse på byen i går og nå sitter jeg og ler meg halvt ihjel. Jeg MÅ bare få lov til å legge noe av det der ut. Det er jo helt hysterisk morsomt..

Jentene er svært pripne på å ikke ha bilder av seg på bloggen, men noen må jo ut! 

Sandra fra Tromsø og Caroline fra Danmark! Elskede turister..


Haha så skjønn.


På busstoppet på vei til byen. Litt smådårlig her ja. ETTER TO GLASS bare!


Den fine seilbåten!


Caroline, meg og Patric som forresten hadde bursdag i går! Gratulerer med 22år!


Aww. Skjønneste bilde <3


Husker ikke helt hva denne kisen het. Kaller han bare kinnben!

Noen som er keen på en film senere?
Da må jeg få overtalt noen stae snupper!

– Marthe <3   

33 kommentarer

Siste innlegg