En stalldag i bilder..

Dette har jammen meg vært litt av en hektisk dag! Her er den i bilder..


Vi dro først til Søgne hvor Victoria red Mia. Hesten hun passer.


Det var en nydelig hest!


Så fikk jeg lov til å skritte den av på tur! Jippii! Gjett om jeg var fornøyd da!


Så var det tid for å besøke dette føllet! Det sto på et jorde sammen med to andre hester og en mengde sauer.


Mamma “Robin” og Victoria!


For en herlig liten kar..


Også gode gamle Jesper da.. Dette var Victoria’s store vinnerponni en gang i tiden!


Plutselig hørte vi et stort BÆÆ, og der kom en av sauene i full galopp mot oss. Det var akkurat som å se på film. Den var helt gal!


Se på den! FREAK?


Hvilken sau oppfører seg sånn? Den stakk fra hele flokken sin, kom bæende i full galopp og hoppet rundt på oss. Hjelpes.. Ikke vet jeg om den var sulten, ville ha oppmerksomhet eller bare var parreklar?


Victoria ble ihvertfall livredd og søkte ly på Jesper. Kan jeg godt forstå!


Heldigvis kom føllet for å redde meg etterhvert..


Flink bisk.


YOU GO GIRL!


Helten selv <3 Det ble heldigvis nok en happy ending.

Har du opplevd lignende?

– Marthe <3

40 kommentarer

Siste innlegg