Ukens leserbilder!

Ikke har jeg bare fått leserbrev i posten, men mailen min inneholdt også 3 kjempesøte mail med leserbilder etter Rhodos uken! Tusen tusen takk til dere som har laget disse bildene. Jeg blir så glad! Alle slike leserbilder postes på bloggen. Hvis flere ønsker å lage bilder til meg så kan de sendes til [email protected]. Jeg skulle forresten gjerne byttet header til en av de dere allerede har laget til meg, men jeg får det ikke til! Min superekspert av ei venninne får det heller ikke til og jeg tørr liksom ikke å gi en random leser passordet til bloggen.. What to do?

Okei, gjett hva! FOR noen lesere jeg har. Da jeg kom hjem fra en liten runde solarium i går, ble jeg møtt med dette synet.. 


To herlige lesere har mest sannsynlig vært på døren i håp om å finne meg der. Ettersom ingen var hjemme hadde de lagt igjen et super søtt brev utenfor døren min med to moreller inni! Aww! Jeg dør faktisk av glede snart. 


De to jentene er ivrige bloggere selv! Besøk Maria’s blogg >HER< og Julie’s blogg >HER<


Storkoste meg med dem og det herlige brevet i går! Tusen tusen takk skjønninger.

Her er de flotte leserbildene jeg har fått den siste uken!


Laget av
www.pamey.blogg.no!


Dette bildet er laget av Oda!


Alle disse tre bildene er laget av www.cathrinekk.blogg.no


Og dette er laget av www.odaborchgrevink.blogg.no!

Tusen takk til dere alle. Dere er virkelig nydelige!

– Marthe <3

16 kommentarer
    1. jeg elsker bloggen din Marthe <3 men jeg lurer på hvordan du får sånne kategorier på sidene som f.eks Mat og hvordan du får f.eks bilder inn i den kategorien ! kan du vær så snill og lage et innlegg om dette, hvis du har tid <3 ^^

    2. Hei, kan du fikse på linken til min blogg i dette innlegget, siden det står bare at siden ikke eksisterer, når man trykker på linken.
      Digger forresten bloggen din<3

    3. så koselig, du er heldig!
      Jeg vet om en måte du kan gjør om du vil. Du kan bytte passor så gir du det til en som kan hjelpe deg med å bytte header. Så når det er gjort så logger den av og du bytter passor til det du hadde før. Er ikke sikkert om du vil gjøre det selfølgelig, men et tips, hehe.
      En ting til elsker bloggen din så sykt mye + at du er bare så nydelig og alt det der !!

    4. Du kan bare gå inn og bytte passord på bloggen til f.eks navnet til den som skal gjøre det for deg og så bytte tilbake når personen er ferdig å legge den inn 🙂

    5. Du kan prøve dette:
      Last opp headeren din i et innlegg i 1000px. Deretter går du inn på HTML og finner HTML-koden til headeren. Hvis du ikke vet hva denne koden er, så bare spør meg på bloggen min, og jeg kan hjelpe deg å finne den.
      Når du har funnet denne koden, må du gå inn på Design > Rediger > Stilsett. Der søker (CTRL + F) du på header. Da kommer du fram til en del koder. Der hvor det står URL (den gamle headerkoden din ligger der) limer du inn koden til headeren din.
      Hvis dette funker til deg, så har du fått endret header 🙂 Hvis du lurer på noe om forklaringen min, så bare ta kontakt med meg på bloggen, så skal jeg se om jeg klarer å hjelpe deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg