Eksamen bestått!

Åh for en lettelse. FY søren så fantastisk det føles å være ferdig med 13 år skole! Eksamen gikk flott. Det var jammen ikke skummelt i det hele tatt, men så flott at jeg får 6 gikk det ikke. Jeg tror det står mellom 4 og 5. Håper filmen jeg lagde trakk meg opp, men sensor virket litt småstreng.

NÅ skal jeg endelig nyte livet igjen. Akkurat nå har jeg bare lyst til å gå på shopping, men jeg tror jeg sparer det til i morgen. Jeg har nemlig bestilt frisørtime til i morgen, så da blir det farging av hår! Wohoo.. Nå derimot skal jeg SPISE. Jeg har sultet ihjel de to siste dagene av nervøsitet. Og etter det skal jeg sette meg ned, lese hver eneste kommentar jeg har fått siden torsdag og svare dere herlige, tålmodige mennesker! Tusen tusen takk for alle stemmene deres på femelle forresten. Jeg leder jammen meg. Nå gjenstår det bare å se om det holder seg. 

 
Karakteren får jeg vite om to timer..


Glad jeg er ferdig med denne sjiten nå! Er det noe jeg ikke skal studere senere så er det Norsk!


Takk for fem intense dager kjære norsk bok. Skal aldri se i deg igjen!!

Hvordan har det gått med deg på muntlig eksamen?

– Marthe <3

45 kommentarer

Siste innlegg