På tide å pakke!

Huff jeg får så dårlig samvittighet. I går toppet statistikken seg nok en gang og i dag ligger jeg jammen meg på 10 plass på blogglisten. Jeg som nesten ikke har hatt tid til dere under disse eksamensdagene. Jeg skjønner ikke hvordan bloggere som aldri blogger har samvittighet til å ligge på topplisten uten å gjøre noe for det. Å ikke ha tid til å lese kommentarene deres ordentlig og heller ikke svare på mail føles grusomt. Heldigvis er dette over i morgen!   

Selv om jeg ikke reiser før lørdag, liker jeg å være tidlig ute med pakkingen. Så i dag har jeg pakket til syden i stede for å øve til eksamen. Flotte greier! Jeg er så lei språkhistorie nå at jeg blir døkvalm bare av å skrive ordet. Jeg skal opp i eksamen klokken 6 i dag, men jeg orker rett og slett ikke øve mer. Skriveren fungerer ikke engang så dette lyder bra! Jeg kan nok ikke håpe på noe bedre enn 4. Men byttsann. Skal være fornøyd med det jeg. I dag.


Jeg har ikke bare pakket, men jeg har tilogmed pakket UT fra hytteturen forrige helg. Haha!


Vet ikke helt hvordan jeg skal få plass til ting da. Kofferten ble full bare etter pakking av sko.


Merker jeg må begrense meg litt når det kommer til kjoler. Har en hau festkjoer og en hau hverdagskjoler.. 15 kjoler til sammen. Det går vel ikke ann å få brukt på 7 dager..


Finkjoler <3 Endelig skal finstasen på igjen! Har ikke vært ute sidfen 17mai og da gikk det i russebukse..


Og ja jeg ble lei av glitterlakken i går.. Så i dag blir det knall blå negler. På eksamen!


Fine?

Nå må vi jammen meg snart få en oppdatering på antrekksfronten igjen!

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg