Fisketur!

I stede for å dra opp norskbøkene og sette seg inn i problemstillingen min, dro jeg på en veldig kjapp fisketur i går kveld. Fy-fy! Selv om det bare var en liten time, er det egentlig ikke tillat. Men! Det var så absolutt verdt det da jeg knuste Jonas nok en gang i en fiskekonkurranse. Jeg fikk nemlig 3 feite sei på kroken, og Jonas fikk en stusselig liten ørret. Elsker å fiske når man får fisk! Vet at ørret er en dyrere fisk, men katten min bestilte sei, så da ble det det gitt!


Fiskeantrekket..


Sinte svanen..


Kaptein Lars!


Det var ihvertfall nok av fisk i sjøen..


Haha.. Litt småstor oransje jakke?


Dagens fangst. Ser dere hva som er Jonas sitt?


Alltid like deilig å åpne dem..


Og finne inneholdet i magesekken! Haha! Vi er gale.

– Marthe <3

22 kommentarer

Siste innlegg