Jeg er visst djevelen!

I går kveld klikket jeg meg inn på bloggurat.no og søkte opp navnet mitt. Gjør det i ny og ne for å se hvem som har anbefalt eller linket til min blogg i et innlegg. Der var det 17 innlegg å finne med linker og diverse anbefalinger fra noen av dere lesere. Blant dem fant jeg et innlegg som het “No way”. Jeg klikket meg inn, leste det og lo meg halvt ihjel. Dette var da ei jente som hadde skrevet et helt innlegg om hvor urettferdig det var at jeg hadde fått prøvesmake imsdalflasker og ikke hun! Haha. Hun samlet nemlig på imsdalflasker. Innlegget var kjempe morsomt og hun minnet meg litt om www.linniiie.com! Det var selvsagt ikke et innlegg skrevet for å være slem mot meg på noe vis, tror jeg ihvertfall! Det var tvert imot bare morsomt og underholdene.

Les innlegget >HER<


Hun hadde tilogmed tegnet meg som en djevel. Haha!

Har du lest det?

– Marthe <3

30 kommentarer

Siste innlegg