Min kveld!

Jeg vet jammen ikke om jeg skal le eller grine jeg. Over 100 kommentarer på spørsmålsrunda allerede. Tipper det ligger 10 000 spørsmål inni der til nå. Jaja, dette kan bli artig! Det er godt å se at dere engasjerer dere så mye som dere gjør. Gleder meg til å se gjennom alle disse spørsmålene. Tipper det ligger noen hysterisk morsomme også inni der!  

I kveld har jeg vært en tur på besøk hos Andrea. Det er til og med en liten mulighet for at jeg får snike til meg Bella igjen i morgen! Nå sitter jeg hos Jonas hvor jeg har planer om å campe for natta. Vi har bare spist og spist i hele dag. At jeg får ned alt i den lille magen er faktisk veldig fantastisk.


Andrea og Bellus <3


Før jeg stappet i meg denne saken spiste jeg både nudler og spareribs!


Og nå har vi spist pizza her!


Matmons?


Blir det noe til overs etter syforeningen til Marion, skal vi stappe i oss litt av dette…


.. Og dette. Mmm!

For dere som lurer på om jeg kan komme med noen gode treningstips.. Spis masse og tren lite! Neida, jeg skal skjerpe meg.. Etterhvert.

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg