Leserbrev og leserbilder!

I går ble jeg møtt med to kjempe fine overraskelser i postkassen. En sponsorgave og et leserbrev! Blir helt satt ut jeg. Tenk at noen setter så stor pris på bloggingen min at de faktisk tar seg bryet til å skrive brev og sende det til meg i posten? Herligfred for en lykke! Det skal jeg også leve på de neste 7 månedene. Tusen tusen takk til Kaja som har gjort dette. Du er en engel.


Weey! Leserbrev!


Et brev fullt av fine ord <3 Ta gjerne en titt på bloggen til forfatteren HER.


Har jammen meg blitt kåret til norges beste blogger 2011 også jeg nå!

Her er leserbildene jeg har fått den siste uken! Tusen millioner takk til dere også.

Dette herlige bildet er laget av blogger www.icfg.blogg.no


Og dette nydelige er laget av blogger: www.holygossipgirls.blogg.no


Aww. Tusen takk til blogger www.byadinajb.blogg.no!


Så får vi se om ikke vi kan få avslørt hva som lå i sponsorpakken senere?

Har jeg nydelige lesere eller har jeg nydelige lesere?

– Marthe <3

20 kommentarer
    1. så utrolig koselig!
      men du burde ikke legge ut adressen din og alt på bloggen din, for du vet aldri hvem som kan misbruke det eller hva som kan skje. bare for og si ifra 🙂

    2. Jeg synes bloggen din her helt super. Du oppdaterer veldig ofte, og det du skriver om er veldig innspirerende. Jeg skjønner ikke hvor du får alle ideene fra. Uansett du er bare den beste bloggeren, de som ligger over deg blogger mye mindre, og tar det mye mindre seriøst. Det jeg liker med de andre bloggene er at de har videoblogging også, slik at vi fr liksom sett de i virkeligheten, og føler man kjenner vedkommende bedre. Det kunne du også ha gjort, om du vil 😀 bare et tips, skader jo ikke å prøve 😛

    3. jeg er helt enig ! du blogger kjempebra og varierer med hva du blogger om. Jeg liker at bloggere blogger om mat og oppskrifter, og ikke bare om klær og sminke 😉 fortsett sånn du blogger nå, kanskje du kunne tatt med litt mere matoppskrifte ? 🙂

    4. vilde: Tusen tusen takk for det 🙂 Så snill du er. Jeg skulle gjerne videoblogget jeg også, men jeg har ikke videokamera og vet ikke helt hvem jeg eventuelt kunne lånt et av. Men mamma har lovet å investere i et i juni så kanskje det blir videoblogg veldig snart 😀

    5. så utrolig koselig da : ) har sett du har kommentert på flere blogger, og jeg må si jeg ble positivt overraska over at du tar deg tid til det med såpass mye lesere : ) kjempe bra!

    6. Det må være herlig å få slike ting – men det er virkelig fortjent. Du er UNIK! 🙂 En unik blogger – elsker å se og lese bloggen din + du har så utrolig mange flotte bilder og er inspirasjon til alle andre. Jeg elsker også å få herlige og søte meldinger, kommentarer og tilbakemeldinger av folk jeg møter osv, selv om jeg bare er en liten blogger, så er det faktisk noe av det beste med å ha en blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg