Paradisefinale!

Gårskvelden var kjempe koselig.  Annika, Victoria, Heidi og jeg var hos Caroline hvor vi så Paradisefinalen sammen. FOR en spenning! Jeg var sikker på at Niklas skulle slippe den kula! Heldigvis gjorde han det ikke.. Jeg er veldig fornøyd med vinnerne. Hva mener dere? Madeleine må jo være den som har oppført seg penest gjennom hele oppholdet? Hun er glad og snill mot alle så jeg unner henne absolutt den!

Det ble en sen kveld. Jeg kom meg ikke hjem i bingen før halv to og i dag tidlig har jeg vært på skolen og hentet eksamensforberedelsen min.. Hardt liv! Hehe, nei nå drar Jonas og jeg på hytta for å forhåpentligvis nyte sola der.


Caroline og Victoria <3


Annika ville prøve epilatoren min. Bruker den ikke selv da det gjør ALT for vondt. Tror Annika var enig?


Tidenes beist av en katt. Det var nesten en hund!


Caroline og Heidi bakte brownies!


Paradise!

Hvem håpte du skulle vinne?

– Marthe <3

26 kommentarer

Siste innlegg