Marthe tipser!

Denne gang vil jeg gjerne tipse dere om et veldig veldig godt og billig speilreflekskamera! Nikon D3000. Selv kjøpte jeg dette for snart to år siden og jeg har aldri vært mer fornøyd med et kjøp. Det har vært på reperasjon èn gang, og det skulle ærlig talt bare mangle. Dere aner ikke hvordan jeg behandler det stakkars kamera. Jeg hiver det i veska hver helg jeg skal på fest, lar andre herje med det og bader det i rusbrus.. Likevel lever det enda!

Jeg elsker kvaliteten, fargene og klarheten i hvert bilde. Jeg kan svært lite om innstillinger på slike speilreflekskamera og har derfor oftest kun på “auto”. Da fikser kamera opp selv og bildene blir stort sett alltid kjempefine. Jeg har prøvd utrolig mange andre speilreflekskamera, både i dyrere, nyere og eldre varianter. Ingen har vært i nærheten av så gode som Nikon D3000. På veldig mange andre kamera har bildene en tendens til å bli grålige, fargeløse og folk blir likbleke. Slik er ikke mitt. Jeg blir brun til og med på mine aller blekeste dager. Nei, jeg elsker det kamera!

Konklusjon: Kjøp det! Du kommer ikke til å angre og det er på tilbud nå på coop obs til 2990kr. Det er virkelig ingenting i forhold til kvaliteten du får.


Skulle gjerne tatt bilde av kamera for dere, men da har jeg ingenting å ta bildene med.

Ikke er det alt for stort og tungt heller! Det går fint ned i veska. Selv har jeg det med meg over alt..

Hvilket kamera har du?

– Marthe <3

39 kommentarer

Siste innlegg