1 juni!

Tenk at det er første juni! Herligfred, jeg kan ikke tro det! Juni liksom, JUNI? Det var jo snø, storm og januar i går? I dag er været akkurat som det skal være på en dag i juni. Strålende sol og glohett! Her i grovikveien er det faktisk sydentemperatur nå og det føles helt fantastisk! Dette må jo bare bli en bra dag. Jeg har for det første fått besøk av Bella igjen. Skal passe henne hele dagen. For det andre skinner sola og for det tredje har jeg alt for mye å blogge om. Nå skal jeg sette meg ut i sola, spise vannmelon, finne ut hva som skal prioriteres som dagens bloggstoff og gjøre det beste ut av morgenen!

Jeg har forresten fått enda en pakke. Denne gang fra min søte tante! Wuhuu! Elsker, elsker, elsker å få pakke i posten. Tusen takk tante!


Noen som vil se hva som lå oppi?


The next three days! En av dere lesere anbefalte meg den for en uke siden og dette må tante ha fått med seg! GLEDER MEG til å så sett den.


Ring og øredobber i samme stil.


Helt nydelig og den satt som et skudd. Jeg har ganske lange, tykke fingre, og må vanligvis ha M i ringer, men denne passet!


Nydelig, nydelig, nydelig.


Aww.. Bella koser seg i sola.

Hva synes du?
Har du sett filmen?

– Marthe <3

29 kommentarer

Siste innlegg