Pakke fra baresko!

I dag har jeg vært veldig på farten og nå skal jeg jammen meg snart avgårde igjen! Denne gang til storesøster Tonje for å se film med Annika. MEN nå tenker jeg dere er spente på hva denne pakken jeg såvidt viste dere inneholdt! Pakken var fra www.baresko.no og da er vel innholdet avslørt? Det var et par nydelige sko i merket sixtyseven! Jeg har selvfølgelig tatt bilder av skoene til dere.. Gleder meg også masse til å få brukt dem i et outfit. De satt som et skudd og var helt nydelige å gå i. Kvaliteten på dem ser også veldig veldig lovende ut da skoen er i brunt skinn! Dette skal bli en fryd for føttene.


Titt-titt!


Ah, nydelige!


>Sixtyseven<


Kjøp skoene selv >HER<

Hva synes du?

– Marthe <3 

           Skoene er sponset av www.baresko.no

39 kommentarer

Siste innlegg