Blogganbefaling!

Forrige uke fant jeg bloggen til en barndomsvenninne av meg, Maren Torsnes. Jeg ble veldig overrasket over hvor godt hun blogget og vil derfor ta meg friheten til å anbefale bloggen hennes videre til dere! Maren og jeg blogger om mye av det samme. Hverdagen vår, klær, mote, mat og gode oppskrifter! Det som skiller Maren’s blogg fra min er nok de gode bildene hun tar. Personlig synes jeg bildene hennes er bedre enn en fotografs. I stede for å skrive en kjedelig roman av et innlegg, skriver hun kort og tilføyer innlegget med gode, selvtatte bilder. Hun er også mye flinkere enn meg til å videoblogge og hun er blitt en stor inspirasjon angående mat, matoppskrifter og ikke minst på måten hun tar bilder av maten på!

Noen bilder av Maren, tatt fra bloggen hennes..

Ta en titt på bloggen hennes HER. Det er absolutt verdt det!

– Marthe <3

12 kommentarer

Siste innlegg