1 måned til jul

Iiih! Årets første oppdatering i bloggens julekategori. Åh, det har skjedd så mye siden sist dere! Jeg har tatt tak i livet mitt og gjort noen hyggelig ting for å øke både hverdagsglede og selvfølelse. Brunfargen er tilbake, håret er farget og klippet, stuen er full av julelys, treet pyntet og på plass, ooog jeg har fått enda en pakkekalender til førstkommende søndag! Herregud så herlig. Verdens skjønneste familie har sendt meg Rituals pakkekalender i posten, så den hentet jeg på posten etter jobb fredag kveld, monterte opp sammen med all annen julepynt og bare nøt synet av. Åh, nedtellingen til jul er definitivt i gang!

Tenk i dag er det 1 måned igjen til selveste julaften, og 1 uke igjen til 1 desember. Jeg vet ikke med dere, men november har vært forjækelig lang, mørk, regnfull og fryktelig trist så jeg er klar for alt annet enn mer november. Julestemningen kom over meg litt sånn akutt denne uken. Jeg skulle jo vente med å pynte treet til neste søndag, men wooopsi. Plutselig ble fristelsen litt for stor. Hihi.

– Pyntet til jul en uke for tidlig –

Tusen millioner takk til min fantastiske familie, som tenker på meg der borte på vestlandet, og som enda et år konkluderte med at jeg trengte en pakkekalender å glede meg over i desember måned. Jeg fikk også sponset en av Body Shop for noen uker siden, så nå har jeg jammen to pakkekalendere som står klare til første søndag i advent. Can’t waaaait!

I går var jeg i bursdag til Caroline i Vennesla. Jeg var egentlig døtrøtt da jeg satte hjemme og stelte meg før kvelden, men så fort vi kom oss på plass hos bursdagsbarnet, kom energien også. Caroline hadde laget rene festmåltidet til oss med tapas for alle penga, cupcakes, gello shots og så mye champagne at jeg ikke fikk åpnet min egen flaske før nærmere hjemreisen.. Det ble bare ingen bytur på meg ettersom jeg måtte hjem til babyen min og se til at han ikke holdt naboene våkne hele natten. Lille galningen <3


Nå lukter det kinamat, fyr i peisen og stearinlys på meg!
Innså først nå at jeg mangler en “l” i “building”… Haha.

10 kommentarer
    1. Så fint du har pyntet. Tror jeg venter til fredag her hjemme. Men du: Teksten tenk at i dag… står 2x i innlegget 😀

    2. Så hyggelig å pynte til jul! Skjønner du ble fristet til
      å pynte før. Så deg på lotus i dag, men du så ut som du var litt opptatt så fikk ikke sagt hei.. hihi;)
      Håper du hadde en fin kveld. Lotus har nydelig mat btw.

      1. Hahaha, Lotus er livet! Elsker den kinamaten. Cravet det så innmari i går at jeg ikke klarte dy meg. Plukket opp maten etter å ha kjørt hjem Hannemor fra en fototime hos meg 😀 Stresset bare litt fordi hunden var alene i bilen tenker jeg 🙂 Ville bli fort ferdig så han ikke ble for nervøs der ute 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg