New In – Sengegavl

Mitt siste innkjøp – Sengegavl fra Skeidar

Så hyggelig å våkne opp til så mange fine tilbakemeldinger på forrige innlegg. Jeg ble så inspirert av nyttårsforsettene deres at jeg måtte tilføye noen nye punkter på min egen liste også denne morgenen. Takk for at dere ville dele dem med meg <3 Formen er også blitt hakket bedre etter en god natts søvn! Jeg tar det fremdeles helt med ro, men føler meg litt lettere i dag, så hvert øyeblikk drar jeg på senteret for neste ukes storhandel. Hehe, jeg tenkte nemlig jeg skulle kjøre et nytt “ukens kjøleskap” innlegg på mandag!

Håper dere er klare for det? Jeg har vært dronningen av innleggsplanlegging mens jeg har holdt sengen det siste døgnet, så den kommende blogguken har jeg på følelsen blir helt knall! Hihi, bare å holde seg oppdatert <3


og HEI hva synes dere om den nye sengegavlen? Jeg er helt frelst. Etter en mange måneders lang jakt fant vi takket være bestemor endelig den perfekte. Hun hadde oppdaget den på Skeidar sin nettside og sendte meg melding om at både den og drømmesjenken 28 desember skulle være på salg. Hihi, er det noen som er på hugget så er det den dama der! Vips så ble soverommet endelig komplett <3

Det er godt å ha gamlemor når jeg selv har gitt opp jakten <3

23 kommentarer

Siste innlegg