Early Christmas morning

Ååå, i dag har vi kjørt en liten pre-julemorgen her i hus! Bestemor startet gaveutdelingen allerede i går kveld hun! Splitter nytt pysjsett, tøfler, grullkrus og ukeblad fikk jeg i går som adventsgaver for de to forrige søndagene, og i dag kom jammen tante også med enda et førjuls-gavedryss til både bestemor og meg. Himmel, så HELDIGE! <3 Den lille fine familien vår vet jammen å gjøre det største ut av den beste tiden på året. Det siste døgnet har fått meg til å bare ville legge hele hverdagen på hylla og kjøre juleferie med det samme. Haha, jeg ELSKER dette!

Tante har dullet med håret mitt, jeg har blitt servert koldtbordfrokost, spist julekaker fra morgen til kveld, og bare kost meg glugg i ny pysj og med favorittprogrammene på tv. Måtte det neste døgnet gå saktere enn sakte, for jeg vil ikke at dette skal ta slutt! Det er en drøm å være på Stavangerbesøk, og julehuset til bestemor er det koseligste jeg vet om. Det er ikke en vinduskarm som ikke er dekket av smånisser, engler, og julestjerner, og det er ingen sted i verden som får meg til å føle meg mer hjemme. Julen altså <3 Jeg får ikke nok av deg.

DET deilige spasettet har jeg også fått i dag! Med godluktende produkter fra Rituals. Gud, som jeg skal kose meg i badekaret i morgen! Håper det står bra til med dere også. Jeg knipset litt bloggbilder til morgenen i dag, men jeg prøver å sitte så lite som overhodet mulig på pcen denne tirsdagen. Jeg har jo bare et lite døgn her.

Disse familietimene må man jo bare nyte?! <3

34 kommentarer
    1. Ååh, så koselig! Jeg kjenner jeg får en haug av julestemning av disse bildene! Håper du får en fin tirsdag videre, Marthe! Og ikke få dårlig samvittighet hvis du legger vekk dataen i noen timer, det fortjener du <3

    2. Ååh så koselige bilder! Skikkelig julestemning! Du får kose deg masse på familiebesøk, Marthe <3 Fletten din på det ene bildet var forresten heelt nydelig!

    3. Bergensergenser: Ja, jeg koser meg sånn! Føles som juleferien allerede er i gang! Hehe <3 Heldigvis er det ikke så lenge igjen nå 😀 Håper din tirsdag er like fin 🙂

    4. Jeg kommenterer sjelden (nesten aldri) blogger, men nå følte jeg for at jeg ville kommentere. Det ser ut til at du har et sååå godt forhold til tanten og bestemoren din, at jeg nesten blir sjalu om det ikke hadde vært for at jeg har akkurat det samme selv! Det er så koselig og endelig komme hjem igjen på juleferie, spesielt når det blir en stund siden man har sett hverandre.
      Bloggingen din har vært skikkelig herlig i det siste, spesielt bildene med det nye kameraet ditt og den nye typen redigering (?) du gjør. Det blir liksom ikke så mye, og dermed blir de enda finere enn før. Takk for oppløftende blogging, du får meg til å smile hver gang jeg er innom, selv i en stressende eksamensperiode. God jul, Marthe 🙂

    5. Så koselig! 🙂 men skal ikke foreldrene dine lgså være med? Eller de bor kanskje i Kristiansand? 🙌🏼

    6. Høres ut som en super morgen! 🙂
      Men hvor er pysjsettet fra? Det var så fint!
      Kos deg videre! 🙂
      Juleklem <3

    7. Hei! Jeg bare lurte på hvilket hotell dere bodde på når dere var på Island? Og hvilke ting er det du absolutt anbefaler at man får med seg når man kun har 2 fulle dager til rådighet? Gir nemlig Island-tur i julegave til kjæresten min:)

    8. Så koselig!! Når du er i Stavanger, er du bare med besteforeldre og tante da, eller pleier du å besøke moren eller faren din også?😊

    9. Hei Marthe 😀 Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri har kommentert en blogg i mitt liv, utenom ifm. konkurranser! Men jeg må bare si at jeg virkelig elsker bloggen din! Du er den jeg trykker innom hver eneste dag, og jeg blir nesten litt lei meg inni meg når det ikke er et nytt innlegg som venter på meg! (positivt ment altså, du er flink å legge ut flere innlegg til dagen<3) Du virker som en så oppriktig glad å herlig person, fortsett med deg gode arbeidet! Ha en fin juletid 🙂 stor klem fra en fast leser 🙂

    10. Hei, Marthe! Åh, det er så herlig å lese bloggen din i disse dager. Selv er jeg på Hawaii og ser langt etter så mye som et fnugg av julestemning, men så fort jeg trykker meg inn på bloggen din kjenner jeg den komme sigende. Så tusen takk for det! Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem til norsk jul selv 🙂 Kos deg videre på familiebesøk <3

    11. For noen herlig bilder, ser virkelig ut som du koser deg, og dt er disse tidene man skal nye hvert sekund sammen med de “eldre” hihi 🙂 alltid koselig å treffe besteforeldre og være sammen med de, i hvert fall om de bor ett lite stykke unna 🙂 nyt de dagene du er der og kos deg masse, dt er dt julen handler om, være sammen med de man er glad i 🙂 <3 ha en fin onsdag ^^

    12. Årh, kos deg gløgg med fammen, så tar du igjen bloggingen!! Du har allerede blogget som en helt, så litt fri fortjener du <3

    13. OMG jeg dør Martheee!!!! Sitter her med 1 eksamen igjen av 8 og tror jeg skal dø haha, gi meg jul, pepperkaker og film asap

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg