Antrekk – 251214

Lyser det fornøyd av trynet mitt i dag eller? JEG HAR FÅTT SNØ! Herregud så glad jeg ble da jeg oppdaget at den falt på selveste julaften. Det er jo slikt jeg ikke tørr å håpe på engang! Å våkne opp til snødekket asfalt 1. juledag var seriøst en drøm. <3 Bestefar og jeg var ute og knipset noen antrekksbilder allerede i dag morges vi. Måtte jo ut og ta årets siste snøbilder! *LYKKE*

Nå lukter det ribbe i hele huset her! Bestemor og tante har stått og kokkelert på kjøkkenet i hele dag. Himmel, for en avslutning jeg skal få på denne juleferien. Jeg reiser hjem igjen i morgen tidlig, men innen den tid skal jeg fremdeles rekke å kose meg med julefilm, familiemiddag, mer riskrem og mer kaker. Hoho, vet ikke med dere, men jeg får aldri nok! Tante har kjøpt inn årets julefilm til oss, så i kveld snurrer vi “Jakten på den forsvunne julenissen”. Er det noen av dere som har sett den? Det er blitt en tradisjon det hos oss nå!


Boots fra Bianco, Bukse fra Bikbok, Genser og belte fra H&M, Veske fra Charles & Keith

Hver 1. juledag ser familien en koselig film sammen.
Dere må ha en videre SUPER 25 desember! <3

10 kommentarer

Siste innlegg