All i want for christmas…

Is beeing at grandma’s place! Nå får jeg det faktisk ikke bedre. Jeg har kommet vel frem, spist reker til kvelds og julekaker til dessert. NAM! Mine nye kosesokker fra H&M har fått komme på og jeg har brukt en time på å både knipse og beglo den alt for flotte stuen til bestemor. Jeg seriøst ELSKER dette. Jeg har bare vært her i et par timer og julestemningen er allerede på topp. <3 Den neste uken skal bli så perfekt! Farmor må bare bli frisk fra en forkjølelse og så vil jula være fullkommen. Herligfred så mye julekaker jeg skal trykke i meg. Jeg fikk helt sjokk da jeg så hvor mange kakebokser som sto på bestemors kjøkken. Den dama har bakt alt fra pepperkaker, kakemenn, krumkaker, smørkranser, risboller, tørre vafler, kokosmakroner og you name it. Ah, en dag skal jeg og bli så effektiv og flink!

Det eneste som mangler nå er pakkene under juletreet! De kommer vi nok ikke til å legge under før lille julaften tenker jeg. Gavene har nemlig en tendens til å dekke hele stuegulvet. Jeg hviner jo av glede når jeg må hoppe over et lass gaver for å komme meg fra kjøkkenet til stua, men det er verre med bestefars spenst om dagen! HEH. Dessuten må det noen flere runder julegaveshopping til før jeg er klar med mitt! <3 Håper dere nyter torsdagskvelden dere også. Det er vel ikke lenge før dere andre også reiser hjem på juleferie!

Ville bare innom for å ønske dere en god natt! <3
Vel og dele noen bilder som kan få frem litt julestemning.

14 kommentarer
    1. God jul! Jeg får ikke reist hjem før 22 desember…
      Du må kose deg masse i julen, gleder meg til å se hva du får i gaver 😀 alltid så gøy. Hilsen ei som har lest bloggen din en evighet 🙂

    2. Det så veldig koselig ut. Skulle ikke dere bare gi hverandre EN gave i år? Synes jeg leste det for en stund siden. Syntes det hørtes ut som en god ide. Julen handler jo om mer enn gaver, men dessverre er det nesten bare det som er i fokus overalt.

    3. åh, ser så koselig ut der! Fin julepynt :)) Kommer foreldrene dine også dit, eller er det bare deg og besteforeldrene? hehe, bare lurer 😉 <3 kos deg!! 😀

    4. Kristin: Jo, det var egentlig det som var planen, men vi klarer ikke helt å forholde oss til det. Vi elsker jo å gå på julegaveshopping alle mann, men i år blir det ihvertfall ferre pakker enn i fjor! Tror jeg.. <3

    5. Marthine: Å <3 Så hyggelig Marthine. 🙂 Tusen takk og i like måte. Jaja, det er ikke så lenge til 22 desember heller 😀 Dagene flyr jo avsted nå like før jul!

    6. Hei Marthe! Så herlig stemning i huset, akkurat slik det være. Jul<3 Beste tiden på året, masse familie- og vennekos. Du må kose deg mer enn masse. Ha en riktig god jul 🙂 Teeeenk, nå er det bare 5 DAGER igjen! Jippiiiii 😀 Ha en flott førjulstid videre. Klem<3

    7. Åå nå fikk jeg julestemning! Så koselig de har det. Jeg drar hjem til jul i kveld og gleder meg som et barn <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg