My latest outfits!

HURRA!!! Det er første desember! Endelig, endelig, endelig!! Snøen har riktignok ikke kommet som bestilt i år, men forhåpentligvis faller den snart den også! Jeg er straks på vei ut døren, men ettersom jeg blir borte i noen timer, tenkte jeg å gi en liten lyd ifra meg først! Her får dere mine siste antrekk i et bildedryss. Lover å knipse noen av dagens også! Andersen og jeg har en lunch klokken 13.00 og da skal det være akkurat passe lyst til en aldri så liten fotoshoot. Mihi. <3 Ønsker dere en superduper mandag så lenge.

Fortell meg gjerne hva dere fikk i pakkekalendergave dere som har det! Jeg får sånn julestemning av den slags. Jeg hadde ikke engang sjokoladekalenderen på plass denne morgenen, så det blir det første jeg går til innkjøp av i dag. -Etter kakaodrikkingen med Geir. <3






Ha en FLOTT 1. desember alle sammen!

Vi skrives mer litt senere i dag! <3

21 kommentarer
    1. Vakre Marthe:) jeg er kjempe bortskjemt på julekalender i år, babor hudpleie kalender fått av mamma, Johan bulow lakriskalender jeg fikk av lillebror, i tillegg til hjemmelaget pakkekalender av verdens snilleste svigermor, hvor jeg og samboer får noen dager begge to, og noen dager en av oss.. I dag er det samboer sin tur. Har vært og klemt på den, men klarte ikke finne ut hva det var, hihi;) ha en strålende dag med jule pynting, må begynne jeg også:)

    2. God første desember! Endelig sier jeg også 🙂 Verdens beste mamma har lagd pakkekalender til meg selv om jeg ikke bor hjemme lengre, og dagens gave var en Flax Kalender. Så da har jeg jammen to kalendere i år! Samt en Kindersjokolade, som ble dagens frokost, hehe. <3

    3. Jeg har ikke fått gavekalender på lenge, ettersom mamma syns det er vanskeligere nå enn da jeg var liten. Men i år fikk jeg igjen, og i dag fikk jeg 50 kr og en liten hjertesjokolade 🙂 kooselig

    4. Blir fjerde gang jeg prøver å stille dette spørsmålet nå, siden du alltid ignorerer det.. :/ Men kan du ha et innlegg med antrekk du ikke ville gått med igjen?

    5. Hadde sykt lyst på pakkekalender, men siden mamma ikke er noe glad i å handle masse småting ble det istedet en smartiskalender på meg i år. Gøy med en slik, har alltid hatt vanlig sjokoladekalender. Så gøy med litt forandring:-) gleder meg til å åpne luka når jeg kommer hjem <3

    6. Hvordan går det med deg Marthe? Spør fordi jeg bryr meg om deg, føler jeg kjenner deg! Hadde en drøm om at jeg og deg var på reise sammen, vi skulle hoppe fallskjerm, men jeg turte ikke, men så sa du at du skulle ta bilde av oss og legge ut på bloggen, da hoppet jeg kan du tro, haha du aner ikke hvem jeg er engang! Kanskje et lite håp om å komme på bloggen din en vakker dag? Underbevisstheten min! Men fortsett med det du gjør Marthe, for ei dame du er

    7. Anonym: Hehehe! Nå måtte jeg smile her 😀 Veldig glad for at du ville dele denne drømmen med meg. Det ville nok heller ha vært meg som ikke hadde hoppet! Ikke engang for noen gode bloggbilder! Hehe. Tusen takk for det. God du er. <3 Det går bare bra med meg! Jeg har ingenting å klage over og nyter enhver dag jeg 🙂 Spesielt nå i favorittmåneden! 😀

    8. Lena: Huffda, jeg må ha oversett de forrige kommentarene dine. Beklager! Det er klart jeg kan det. Ingen problem. Jeg må bare gå litt tilbake i arkivet og gå på jakt etter fæle, blodharry antrekk 😀 Hehe, det kan bli morsomt!

    9. Hvor er den fantastisk fine skinnbuksen fra? Har fortsatt ikke funnet den perfekte skinnbuksen selv…
      Ha en fin dag søte deg!

    10. Du har ikke tilfeldigvis tenkt å selge de skoene fra primark ? Jeg leter fremdeles etter de nydelige skoene fra Michael Kors.. de du nettopp kjøpte,men jeg finner de ikke noe sted 🙁

    11. Hei 🙂 Hvilket kamera bruker du? Prøver å skjønne meg på denne jungelen, og skal kjøpe mitt første speilreflekskamera, men blir ikke klok..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg