On instagram: @marthekborge

Wææ! For et liv. Det går i ett skal jeg si dere, men fy søren for en fin start jeg har fått på uken. Så langt stortrives jeg på det nye studiet mitt. Jeg har ikke rukket å bli veldig godt kjent med verken det eller medelevene mine enda, men det kommer seg! Jeg har ihvertfall fått en god smakebit på hva jeg skal gjennom det kommende året, og jeg tror virkelig jeg har funnet drømmestudiet. Lover å skrive et litt mer utfyllende innlegg om hva det innebærer og hvordan det går etterhvert som jeg får satt meg enda bedre inn i det.

Jeg vet at mange av dere lurer på en del ting rundt akkurat dette. <3 Uansett! Så fort skoledagen min var over, dro jeg til byen for noen små ærend før det bar videre trening. En PT time med kickboksing sto på planen denne ettermiddagen, og fy søren så gøy. Nå fremover blir det en time med boksing også fast i uken! Oh yes. Haha, herlighet, merker jeg aller helst skulle vært med på alt hele tiden..

Tror bare jeg må slutte å sove om nettene så jeg kan ta del i enda flere morsomheter. Hehe, over og under her får dere mine siste insta-oppdateringer i en fin, liten oppsummering! Eller.. Fin og fin. Jeg grøsser hver eneste gang jeg lar blikket falle på den edderkoppen. Jeg er bare så glad for at ikke familien hans også har kommet på besøk den siste uken. Det ville jeg ikke tatt like bedagelig.

Følger dere meg ikke på instagram allerede så er det jammen på tide å gjøre det. Hehe, neida. Jeg bikket 19 000 følgere i går, så nå er det bare 1000 igjen til 20k. <3 HURRA!

Nå skal jeg til med forhåndsskriving av blogginnlegg til morgendagen!
Sånn blir det noen ganger når skolebenken kaller. <3 Ha en strålende kveld.

19 kommentarer

Siste innlegg